
سلامپس از مدت ها دوباره قصد کردم یک پست بگذارم.17
دیماه، مردم یزد در کنار هم جمع شدند تا یکبار دیگر برای آزادی و استقلال کشور تظاهرات کنند.در کنار دکتر جمالی نژاد شهردار شهر جهانی یزد، با مشت گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادیم.برچسبها: حضور مهدی
شهریاری در
راهپیمایی دشمن شکن
هفدهم دیما وبلاگ شخصی مهدی شهریاری...
ما را در سایت وبلاگ شخصی مهدی شهریاری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: يکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت: 18:50